تعبیر خواب سايه و سالاد
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - سالاد

 سالاد خير و خوبي و نعمت است به شرطي که سس و چاشني نداشته باشد. اگر در خواب سالاد ببينيد که به آن چاشني و سس زده باشيد نشان از غم و اندوه است.اگر در خواب ببينيد مهمان هستيد و سالاد در بشقاب خود مي کشيد و به دنبال سس و چاشني مي گرديد خوب است و گاه بلا و فتنه. پس در مورد سالادي که سس يا چاشني مثل آب ليمو، سرکه، مايونز، فلفل و ادويه ديگر داشته باشد حرف نمي زنيم چون دانستيم وجود چاشني و سس اثر نيک سالاد را در رويا ها از بين مي برد و نعمت و خوشي و خرمي را به غم و اندوه مي آلايد.حالا اگر سالاد چاشني ...

و سس نداشته باشد به نسبت مواد تشکيل دهنده آن و رنگي که دارد فرق مي کند و تفاوت هائي به وجود مي آيد. سالاد اگر هويج داشته باشد شما زردي آن را در خواب تشخيص دهيد خوب نيست چرا که هويج زرد يا زردک اثر نيک سالاد را از بين مي برد و از بيماري و رنجوري خبر مي دهد. اگر سالاد، کاهو و تخم مرغ داشته باشد نيکو خوابي است کاهو خرمي و سر سبزي و نشاط است و تخم مرغ نعمت و برکت يا نه اگر سالاد در خواب شما گوجه فرنگي داشته باشد و شما ترشي گوجه فرنگي را بچشيد خوب نيست چون شما دچار هيجاني مي شويد که در نتيجه شما را اندوهگين مي کندو اگر فقط سرخي گوجه را ببينيد و ترشي آن را نچشيد خبر از هيجان است. خيار اگر سبزي و طراوت آن محسوس باشد نشاط است و خبر از سبک شدن از غم. وجود لوبيا در سالادنيز برکت و نعمت است.

س


تعبیر خواب - سايه

محمدبن سيرين گويد: سايه در خواب، بزرگي و هيبت بود و نيز سايه درخواب بزرگي است از پادشاه و همچنين سايه كوچك درتاويل پادشاه بود و سايه ديوار بزرگي و عزت است از مردي بزرگ، كه معيشت در پناه او كند و سايه درخت آساني و راحت بود از پناه مردان كه خدمت او كنند، اما اگر در سايه درختِ خار و درختِ بي بر باشد، دليل بر مردي مفسد و بي باك و بي ديانت باشد و، دليل كند كه اجلش نزديك آمده باشد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: نشستن در سايه بر پنج وجه است، اول: بزرگي. دوم: هيبت. سوم: پناه. چهارم: منفعت. پنجم: مرگ.

س





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: